Kızlar başına gelen var mı. Üstteki alçı yukarı kalktı bugün 3. Gün. Doktora sorduk az önce çok gazla ödem yapmış ve buzdan dolayı ıslanmış olabilir dedi. Buzu bırak dedi pazartesi gel yenisi takılacak çıkmamasına dikkat et dedi. Şansa yarın pazar. Korktuk biraz başına gelen var mı