Merhaba. Kızım tuvalet eğitimini tamamlayalı 1-2 hafta oluyor. Az az parka eczaneye falan çıktık sorun olmadı ama yarın denize gidicez. Napmam gerektiğini bilemedim. Biraz uzun süreli bir çıkış olacak ve sonuçta denizde çişi gelmesi daha muhtemel. Deniz bezi de bağlayasım yok. 1 eylülde eğitime başladım, 3 gün zor oldu, 5. Gün tamamen alışmıştı ve kendisi anlayıp gidip, kendisi görüyordu tüm ihtiyaçlarını. Yani 13 gündür hiç bez bağlamadık ve yarın bağlarsam garip olucak. Ama bi yandan da korkuyorum. Siz neler yaptınız onu merak ediyorum aslında. Portatif lazımlığım var hani içine poşet konanlardan. Onu yanıma aliyim diyorum. Ama umumi yerde yaptıramam ki mahrem olması lazım. O lazımlığı parka falan götürüyormuş millet. Nasıl yapıyorsunuz parkta umumi yerde mi kullandırıyorsunuz? Denizde nasıl halledebilirim. Deneyimlerinizi paylaşırsanız çok sevinirimm 😊