GezginPaNDa dogadan01 Ben hastalandığımda hem kendine hem de oğlumun ayaklarının altına sürüp çorap giydirip yatiriyoruz
dogadan01 GezginPaNDa iyi geliyor mu zararı olur mu bende simdi kücük bir parmak kremi göğsüne sırtına iyicr sürdüm ama cok öksürüyor hava verdim ateşi yok
suheyla92 dogadan01 tereyagiyla pekmez isitip dayanabilecegi sicaklikta 1 yemek kasigi icirin oksuruge iyi geliyormus cok kisi yazmisti burdan