Hanımlar yardım edin lütfen 🙏 kızım 13 aylık.. Ek gıda yemiyo son 1 aydır filan birde pütürlü şeyleri eskiden yerdi şimdi hep çıkarıyo sinir krizi geçiriyorum..anne sütü alıyo Allahtan birde mama veriyorum meyve ve yogurtlu ara ögünleri yiyo ama ana ögün sıfır.. Napmam gerek ya? bu atak dönemi mi tedirgin oldum büyümez diye😔😢 bir 2.sorum geceleri çok aglayarak kalkıyo 4-5 kez emiyo yatıyo bazen muz mızlanıyo resmen huy değiştirdi nasıl ne zaman geçer?