zeyzey255 üç sene kreşe gitti kızım, eylül doğumlu olduğu için geçen sene birinci sınıfa göndermek zorunda kaldım yoksa bir sene de anasınıfına göndermek isterdim.
Hamileyim ekimde doğsun diye pazarlık yaparken bebeğim aceleci çıktı eylülde doğacak gibi duruyor bu da :)
Bırakın bir sene daha oyun oynasın, çocukluğunu yaşasın. Okuma yazma bir yere kaçmıyor seneye gider. Sınıfın en küçüğü olmasındansa büyükleri arasında olması her açıdan daha iyidir.