melekct Sırt üstü yatırıp kafasını yana çeviriyorum doğrusu bu mu bilmiyorum bebeğim 12 günlük, kafa düzleşmesinden korkuyorum siz nasıl yatırmıştınız 🙈
bebeklihomee melekct ben hep yataş junoda bana doğru yan yatırdım sonra kafa şekli yamuk oldu 3.ayından beri sırt üstü yatırıp kafasını yan çeviriyorum. Her iki yönede çevirirseniz bir sıkıntı olmaz
hilalkerem2025 melekct bende sırt üstü yatırıyorum şuan 2. Ayımız bitti bende başta sizin gibi yapıyordum bi sağ bir sola yatırıyordum. Şimdi yatarken kendisi gece bir sağ bir sol yapıyor o nedenle o ayarlıyor artık. Gün içinde uyanık olduğunda da düz yatırıyorum ki başının arkası bombeli kalmasın diye.
organikirmik melekct her yatırışımda sağına ve soluna çevirmiştim şu an olsa yapmam muhtemelen yüz üstü dönse kaldı öyle Allah korusun. Ama kafasının arkası bombeli yine de
altay2123 melekct bebeğiniz sırt üstü olsun örn veriyorum sağda başı alıp emzirince bu defa sola döndürün ben öyle yaptim bazen düz bazen sağ bazen sol
Mukaddes_5 melekct hayir dogru sirtustu yatirin bir gun saga cevirin kafasini birgün sola buna fikkat ederseniz yamulmaz reflu yatagi kullanin mutlaka kusma bogulma sorunu yasamaz
suheyla92 melekct sirtustu yatirin basini hafif saga ya da sola cevirin ama cok takilmayin bi sure sonra kendi kendine duzeliyor
beyemrr melekct Ay lütfen sürekli aynı yöne yatırmayın bir sağa bir sola bir düz şekilde kalsın. Bende ilkte hep sağa yatırdım yamukluk oluştu yeni yeni toparlamaya başladık çok dikkat edin ilk zamanlarda ☺️💖