Dün gece 22 den beri düşmeyen ateş 38 lerde en düşüğü 39 a kadar çıkıyor sadece ateşi var doktora götürdüm fitil verdi amtibiyotik verdi 48 saatte geçmezse kullan dedi. Hiç bişekilde düşmüuor ateşi.soğuk uygulama ılık duş hepsini yaptım ama olmuyor. Uykusu var uyuyamıyor bebeğim çok üzülüyorum. Başına gelen var mı bi çözümü olan lütfen benimle paylaşın🙏🏻🥹