Helincik aslında öğretebilirsiniz, tam ögrenme zamanı, tam olarak ne zaman öğrendiler bilmiyorum ama 3,5 yaşında kızım ve 2 yaşında oğlum var, ikiside sınırları biliyorlar. Mesela bize ait değil bizim suyumuz çantamız da, bizim yemeğimiz değil ama istersen sanada alabiliriz, yada çantamda bizimki var onu yiyelim şeklinde söyleyince zamanla öğrenir diye düşünüyorum. Sadece yiyecek içecek değil mesele kendi çocuklarım için söyleyeyim markete gidince sadece 1 hakları var 2 tane isterlerse onu da bir daha ki sefere alırız yada seçim yapın diyorum, oyuncak bölümünden geçerken evde yeterince oyuncağımız var bakabilirsiniz ama almıyoruz diyorum. Tabii hep böyle değillerdi ilk Çocuğumda özellikle İlk başlarda sınırları öğretinceye kadar bayağı zorluk çekmiştim