Mariposa SooMin doktorumuz bize onermisti buyuk kizimda istahsizlik vardi kışın 3 ay kullandik. O arada hic hasta olmamisti
tombikinannesi SooMin balıkyağını kullanıyoruz iştah konusunda baya iyi geldi şırınga ile 2,5 ml veriyorum ben üzerindeki balık resimlerine baktırırken sıkıyorum ağzına tadı da kötü değil ballı portakallı
anneprenses SooMin benim kızım limonlusunu sevmişti. Hem dirençli tutuyor hastalığa karşı koruyor hem iştahına iyi geliyor yani en azından benim çocuğuma bu şekilde iyi gelmişti.
Mariposa SooMin oldu canim 🙂 istahi da acildi hasta da olmadi. Krese de gidiyordu o donem. Memnun kaldik yani
SooMin Mariposa Eczacı mutfak dolabında serin yerde saklayın dedi üründe buzdolabı diyor hangisi doğru kafam karıştı :)
Mariposa SooMin yo yo normal serin yerde saklasan yeter aynen benim de mutfaktaydi. Balkkyagi ya bozulmasin diye oyle yazmislardir