mybabyyyy Merhaba kızlar 2 yaş bebeğimin avucunun içinde yüzüm ve orta parmağının orta kısmında hemen altında bir şişlik var küçük bi şişlik deride görünen bişe yok elleyince kemik gibi ele geliyor ne olabilir acaba siz karşılaştınız mı böyle bir şeyle 
linockam mybabyyyy merhabalar çocuğunuz ne durumda acaba doktora getirdiniz mi? Yiğenimde çıktı aynısı ama kardeşim çok üzülüyor doktora gitti ultrason çekildi takip edelim denildi şimdi avucunda çıkmış aynısı
mybabyyyy linockam götürmüştüm canım geçer önemli bişe değil demişti ultrasonla bakmıştı benim kuzuma da şuan geçti çok şükür görünürde yok elleyince hafif hissediliyor ama küçüldü baya bi