maviiiissss Kızlar bebeğim ilk adım ayakkabısı kullandı şimdi spor ayakkabı alacağız önereceğiniz model markalar nelerdir Puma adidas vs
momas maviiiissss nike aldık 21.5 numara havalar soğusun öyle giysin dedik şu an ayağı 20 gibi 1 aya giyer büyük aldım ki 1 no rahat olsun
ayisit maviiiissss Puma aldık hem sert taban hem de yumuşak, mağazada çalışan adam sürekli aynı ayakkabıyı giydirmeyin ayak gelişimi için önemli dedi sürekli giydirilen esnek ayakkabılarda ayak tabanı bozukluğu içe veya dışa basma yapabilir dedi.
endoplazmikretikulumiste maviiiissss barefood diye geçen ayakkabılar var hem çok esnek hemde ayak sağlığı İçin olması gerektiği gibi