1 hafta Öncesine kadar İki memeden de emiyordu fakat artık sadece 1 memeyi emiyor diğerini vereceğim zaman ağzına değmeden bağırmaya başlıyor sadece uykuda kabul ediyor ama istekli içilmiyor yinede. Böyle şey yaşayanlar nasıl yaptınız nasıl bir çare buldunuz ? Veya birini emmiyor diye bıraktırmak mı lazım.
Bu arada tam 4 aylık