Superisii kreşteyken burda salgını vardı bunun canım çok geçmiş olsun öncelikle bu yüzden hastanede yatış yapan sınıf arkadaşları bile olmuştu kızımın.
Benim hatırladığım semptomlara yönelik tedaviler yapıldığı. Ateş ve ağrı için ateş düşürücü ağrı kesici, ishali için probiyotik, ilerleyen safhalarda gözlerine de sıçramıştı kızımın göz damlası kullanmıştık. Coronayı da geçirdik ama adenovirus daha zorluydu.
Antibiyotik kullanılmıyor diye hatırlıyorum ama uzun zaman oldu tabi doktorunuz yönlendirir bu konuda.