Kayra_68_aksaray Sabah 12 de börek yediğim icin bugunluk yeterlı geldi bana ictıgım kahveler standart olduğu ıcın bazen eskı fotolardan koyuyorum çekmeye eriniyorum günlük aynı şeyler diye
mamacitaa_ Kayra_68_aksaray bol eksiler ay gözleme ne hoştur 🤩🤩🤣 ben de bugün az pilav yedim diye 1 saat yürüyüşe çıktım günü kapattım zateb daha çay iciyom suan
Kayra_68_aksaray mamacitaa_ ayy dayanamıyorum şu gozlemelere am olsun aklımda duracağına yeyim dedim hali falam yıladim eritirim dedim 🤣