petekkkk Kızım 5. Ayına girdi ama 4. Aydan beri devam eden ağlayarak uyanma ve gece çok sık uyanma hâla devam ediyor. Nerdeyse yarım saatte bir bazen 10 dk da bir aglayarak uyanıyor. Bu durumu yaşayan varmi acaba bi çözüm bulabildinizmi
minnakbaby petekkkk ayy bızım de oyle ya gecelerı berbat gecıyor. Gunduz uykuları düzelmeye baslamıstı gene kısa kısa uyumaya basladı. Bende dişten suphelendım ama gorunurde hıc bı belırtı yok
babyisleeping petekkkk çözüm bulamadım 7 aylık oldu hala aynı dk başı uyanıyor. Hep bi ıh kık. Uykular haram oldu gençliğim bak talanda oldu🤣
ozi0 petekkkk bence hemen başlama çok huysuzlanırsa karanfili ezip biraz zeytinyağı damlatıp bekletebilirsin bir gece. Ertesi gün yağdan azıcık parmağınla sürebilirsin damaklarına. Ya da sütünü sağıp buzlukta beklet meyve süzgeçli aparatlar var ya eğer varsa onunla yoksa temiz biz beze sarıp verebilirsin sütü emerek rahatlıyor
azrabetull ozi0 biz de aynı durumdayız çok huzursız geceleri öok sık uyanıyor gündüzleri de doğeu düzgün uyku uyumuyor bazen çılgınlar gibi ağlıyor ki susturamıyorum tetagil arada sürüyorum ben çok huzursuzlanınca