Merhaba bebeğim 3 ay 10 günlük. Üçüncü dördüncü ay atağı derken sanırım bir de dişi çıkıyor. Damaklarında beyaz beyaz dişler görünmeye başladı. Hatta bir tanesi çok net bir şekilde görünüyor. Bebeğimin eli sürekli ağzında ne tutarsa kemirmek istiyor sinirleniyor sanki.
Son günlerde uykularımız iyice bozuldu. Zaten uyku seven bir bebek olmadı hiç ama şu an uykulara geçişte çok zorlanıyoruz. Kendini geri atıyır sürekli, uyutacağımı anladığında basıyor çığlığı birde aşırı hareketleniyor tepinip duruyor. Dün gece de saat başı uyandık🥲
3 ayında diş çıkaranlar neler yaptınız? Tetagil ve karanfil önerildi ama henüz yapmadık hiçbirini. Diş için çok erken değil mi😦 birde ataklı aylara denk geldik. Sebepsizce ağlamaları çoğaldı napacağımı şaşırıyorum artık. Hem uykusuzluk hem beden yorgunluğu yıpratıyor🥱