Bebeğim 7 aylık ek gıdaya iki ay önce başladık bir ay tadimlar şeklinde geçti sonra günde bir öğün artı ara öğün gibi ufak atıştırmalıklarla iki öğün aldı şimdi iki öğün ve bıe ara öğün düzenine yeni geçtim ama son günlerde sürekli emmek istiyor emme aralığını hiç uzatamadim zaten iki saat aralıklarla emmej istedi sürekli şimdi emiyor yaklaşık bir saat sonra kahvaltı yapıyoruz kahvaltı lokması ağzındayken emmek için üstüme saldırıyor her bir saatte bir buçuk saatte emmek istiyor büyüdüğü için çabuk acikiyor belki yada sütüm tam doyurmuyor tamam bunlar normal ama ek gıdayı iştahla yemiyor hatta ek gıda yerken emmek istiyor bunun önüne nasıl geçebilirim