aslanmomy Zeymoms var gibi doktor takip ister zaten yeniyse gözükmüyor ultrasonda 5 haftalığım 10 gün sonra gel tekrar bakalım redi
Divayorgunxx yasemin5455 şöyle bir duygu oluyor insanda sen de biliyorsun hamile olduğunu teste bakınca tahmin ediyorsun az çok ama inanamıyorsun birilerine sorma ihtiyacı duyuyorsun gerçekten bende de öyle olmuştu çünkü emindim ama üç dört tane test yapmıştım
yasemin5455 Divayorgunxx ay gerçekten de öyle evet pozitif var ama onaylanma ihtiyacı başkalarından da duyma ihtiyacı çok oluyor bakalım yarın kan vericem inşallah orda da pozitiftir.
yasemin5455 Birde keşfette karşıma sürekli testte pozitif ama kanda negatif çıkan hikayeler çıkıyor bu ata insan acaba benimde mi öyle demesem duramıyorum kan testi yaptırmadan