Kızlar merhaba.8 günlük bebeğim var. Sezaryen olduğum için sütüm biraz geç geldi ben de o arada bebek sarılık olmasın diye mama vermek zorunda kaldım.Aslında kullandığım biberon da anne göğsüne yakın olan az akışkanlıydı ama sanırım bebeğim biberona alıştı.Sütüm şu an geldi ama göğsüm tam dolmuyor sanırım ya da doluyor mu onu da bilmiyorum.Çünkü bazen sabahları ve uzun süre emmediği zamanlar hariç göğsüm hiç böyle dolu dolu ve sert değil.Ama sıkınca geliyor.Bebeğim de anlıyor hemen azıcık yumuşaklık hissetsin ya emmemek için cebelleşiyor ya tutunca çekmek istemiyor ya da çok az çekiyor.Ama biberonu verince gözleri açılıyor resmen.Çok üzülüyorum bu duruma lütfen yardımcı olur musunuz henüz çok acemiyim ne yapmam lazım 😔