Kızlar merhaba bebeğim 3 günlükken sarılıktan dolayı yoğun bakımda yattı o süreç psikolojik anlamda beni çok yıprattı günde 2 dakika görüş kucağımın bir anda bomboş kalması falan beni derinden etkiledi sonuç olarak tabikide bebeğimin sağlığı herseyden önemli ama insan söz geçiremiyor kendine, yoğun bakımdan çıktıktan sonra viral enfeksiyon oldu tekrar yoğun bakıma almak istediler başka bir doktora götürdük birsey olmadığını söyledi evde atlatabilecegimkzi söyledi ki atlattık da yarın 40 günlüğüz 4 gündür bebeğimin burnu tıkalı gece de bir kere öksürüyor 2 kere doktora götürdüm sırtını dinledi bir şey yok burun kanalları genişlediği için tikanmis öksürüğü de tıkanıklığa bağlı dedi ama ben bir türlü kabullenmiyorum sürekli internetten araştırma yapıyorum bronşit zatürre belirtileri vs diye ciddi anlamda hayatı kendime zehir ediyorum eşimle tartışmaya başladık çok abarttığımi söylüyor ama içim bir türlü rahat etmiyor nasıl yeneceğim bunu tekrar hastalanır yoğun bakıma alınır diye çok korkuyorum