Ben 10 yıldır kapalıyım elbise de giyerim etek de takım tarzı şeyler de çok da seviyorum kapalı olmayı. Yeri gelir süslenirim püslenirim makyajımı da yaparım ama isteyerek kapanmak çok önemli tabi. Ben isteyerek kapandığım için açıkları hiç heves etmedim bu zamana kadar. Elhamdülillah rabbim bana nasip etti. Sende istiyorsan kapan