ibildere Bende uzun bir zaman emin olmayı bekledim ama sürekli huzursuzdum içime sinmiyordu. Artık kapanmam lazım dedim ve kapandım 1,5 aydır kapalıyım. O kadar huzurluyum ki şimdi sanki hep kapalıymışım zaten gibi hissediyorum. Kalben istemeseydiniz uzun zamandır içinizde barınmazdı bu duygu diye düşünüyorum ve kararı size bırakıyorum ☺️