gulcanb evet kullanıyorum canım kızım 9 aylık gündüz uykularını odasında yaptırıyoruz çok şık duruyo ergenliğe kadar demıyım de 8-9 yaşına kadar kullanabılır hatta suan yataktayız kızımı sallıyorum 4-5 gündür esımle hastayız ben kızımla yatak odasında yatıyorum o besıgınde yatıyor kızıma bulaşmadın dıye maskeyle uyuyorum esım maskeyle uyuyamadığı ıcın gece kızımın odasında yatıyor gayet sağlam esım 120 kg bıde taşıyor. Sadece altını sıkıştırdık açamıyorum ona da baktırıcam bi ara