Kızlar selam 1 ay önce bende sivilce gibi bisey çıktı et gibi büyüdü 3 4 gün önce bitene daha çıktı hemen kadın doğuma gittim hpv den şüphelendi pazartesiye jinekolojik onkolojiden randevu aldım ama pozitif çıkar diye çok stresliyim hamileyken tedavi de edilemiyormuş ve her gün çoğalıyor sivilceler. başına gelen var mı beni rahatlatacak biri?? Nasıl ilerliyor süreç