gmzshn yani açıkçası ben 120lerdr falan da hissetmiyordum çarpıntı. Sanırım o benim normalimdi bilmiyorum ki. Doktor nabzın çok yüksek dedikten sonra hşssetmeye başaldım çünkü aklım hep oraya gitti. Saatten falan da kontrol etmeye başladım hep yüksekti gerçekten öyle öyle takıntı haline getirdim bir süre hep takip ettim