Dunyamsensn2008 Glysshn Ben altinci aydan sonra vermeye başladım daha snra dr.a sordum ağır gelir dedi ama zaten muhallebisine koyuyordum. Az bisey vermeye devam ediyorum ama özünü veriyorum.
Kusananne Ben 3. Ydan itibaren emziğine az bişey batırıp veriyordum, 5. Ay bitecek günde bir iki kaşık mamasına katıyorum. Hünnap al alacaksan canım
Waffle Glysshn tabi canım. 9.Ay kan tahlillerinde kan değerleri cok iyi çıktı doktor kan ilacını kez dedi. Ben pekmeze bağlıyorum bu durumu. Ilerde 1 cevizi un kıvamına getirip birlikte de verebilirsinz
gammet kızlar pekmezı degıl ama özünü kullanmak lazım pekmez kaynatılıyor iyice ama özü güneşte doğal ortamda sıkım oluyormus ben özünü kullanıyorum aklınızda oldun
Bbsozlm 6.ayında başladım her gün bi çay kaşığı veriyordum ama dokturum bugün 1 yemek kaşığı ver dedi arttırıcam
Kusananne Misssss görende harvard mezunu sanacak. Milletin işine burnunu sokup kendine yetmeyen aklını paylaşacağına kalk işini yap çarıklı seni