bebeğim 11 buçuk aylık ve geceleri sık sık uyanmaya başladı bundan 15gün önce 5-6 saate kadar uyurdu mama yer yatardı sabaha karşı uyanırdı ama 15gündür mahvoldum gece sürekli ağlayarak uyanıyo mama sayısını artırdım yaşayan var mı 1 yaş sendromu diyolar lütfen destek yemeside azaldı ainirleniyo bazı şeylere