Susamtanesimoms Ay kızlar tıraş makinesiyle kısaltma yapın dediler ama sarj aletini bulamadım simdilik jiletle yapsam olurmu birde ne kadar kısaltacagımı demediler yeni çıkmış gibi sadece dokununca mı hissetmek gerekiyor
kalu Susamtanesimoms bu konuda herkes farklı söyleyebiliyor benm gittiğim yer jilet yap demişti jilet yaptım ben hep arkadaşım gittiği yerde makine demiş bana göre ikiside aynı işlevi görüyo
kimbumadam Susamtanesimoms Çıkmış olması lazım yani 0 olmicak yeterli süre varsa olur Hangi cihaz bu arada
bebek2anne1 Susamtanesimoms ben gidiyorum makine ile kısaltma yapıyorum gittiğim yerden de çok memnunum
Balteknem kimbumadam hangi cıhaz daha ıyı acaba bırı uyutuyor dıyorlar buz lazere gıdıyorum dışarıya ışık atmıyor dıger makıne atıyordu ilk gıttım ama yangısını gıtsem bızımkı uyutmuyor tuylerı dıyor anlmdm
kimbumadam Balteknem Ben alexandrite gittim memnun kaldım , çevremde buz lazere de giden var onlarda memnunlar
Susamtanesimoms Melek1921 yani şöyle ikiside aynı gibi çünkü kökten almıyorum ki makinaya sarjda bulamadım bakalım soracağım