Kızlar bebeğim 3 ay 10 günlük oldu. İlk tummy time yaptırdığım günden beri sürekli ağlıyor ve yüz üstü durmuyordu. Ben de genelde göğsümün üstünde ya da dizlerimde durdurmaya çalıştım. Halen daha sevmiyor ve yüzüstü durduğunda boynunu çok fazla kaldıramıyor dirseklerinin üstünde duramıyor. Duzelir mi acaba bu başına gelen var mı böyle bir şey