kirazz55 geçmiş olsun öncelikle, biz okul açılmadan önce çocuk doktorunda genel kontrolleri yaptırdık, kan da verdi. Ona göre multivitamin ve d vitamini takviyesine (d vit çok düşük çıktı kanda) başladı.
Yani vitamin de olsalar doktora danışarak kullanmak daha doğru olur gibi. 🙏
Resverol, umca, sambucol gibi şeyler hatırlıyorum eskiden kullandığımız ama hepsini doktor önerdikçe kullanmıştık.