Papatya5801 Oğlum 3 yaşında nasipse yavaştan düşünüyorum ikinci bebiş ( gurbetteyim tek bakacağım çalışmıyorum ama ) sizde durumlar nasıl sizce biraz daha beklemeli miyim iyi mi 4 yaş ara
yyebb1 Papatya5801 benimkilerin arasında nerdeyse 7,5 yaş var çok rahat iyi ki öyle küçükken olmamış diyorum herkesin kendi fikri ama benim için böylesi daha iyi yardımcıda oluyor sağolsun😄
Babyboysmother 5 yaş olursa daha iyi oluyormuş arkadaşım doğum yaptı o öyle anlatıyor. Diğeri okula gider en azından öğlene kadar daha rahat olursunuz. Bende öyle düşünüyorum 5 yaş ideal
Papatya5801 yyebb1 aslında bende 7 yaş istiyordum ama doğu görevindeyiz 3 senemiz var burada çalışma imkanim yok bu süreci değerlendirmek için sadece erken düşünmeye başladık ama yine de korkuyorum
yyebb1 Papatya5801 rabbim kalbinize göre versin. Olmuştu doğmuştu derken 4 yaşında olur oda çok küçük yaş değil