Melihaslan5144 Kızlar 11 aylık bebeğime sma 2 numara değilde 1 yaştan itibaren verilen 3 numara mamayı versem bir şey olur mu 1 ayla elimde kalmamış 3 e başlıcak diye hep 3 alıp onun kutularını görüp 2 var sanmışım şu an çıkıp alma şansımda yok
bnbb Olmaz sanırım sadece besin değerleri değişiyor bildiğim kadarıyla ama veren birisi varsa yazarsa daha doğru bilgi olur
emosss__ Ben vermeye başlamıştım 11 aylıkken 3 numara bi sorun olmadı doktora sormuştum hatta sanki doymaz oldu diye oda bir numara arttırabilirsiniz demişti