Bebeğim altı buçuk aylık üç gündür burnu tıkalı doktora götürdüm temizle çoçukta bişey yok dedi gönderdi. Bugün bebeğimde tek tük öksürük var öksürünce sanırım balgam geliyor kusacak gibi oluyor ve çocuğumun nefesi kokuyor daha önce hiç böyle olmamıştı. Doktora yazıyorum ateş falan yoksa burnunu aç yeterli diyor. Aceba çocuk acile götürsem bakarlar mı? Daha önce böyle bişey yaşadınız mı