ikibaloglanannesi Allah korusun ya kanim çekildi izlerken bu ne biçim bir şeydir. Biz hiç mi disari da çocuklarımızla veyahutta kendimiz özgürce gezip yürüyüp eglenemeyecek miyiz ya ! Hanımlar lütfen telefonlarımiza KADES indirelim. Lazım olsun yada olmasın İnşallah lazım olmaz da yine de dursun. Hepimiz panik atak anksiyete olduk paranoyak olduk ya. Güzelim ülkem pislik adilerle dolu. Rabbim korusun bizleri çocuklarımızı
Kime guvencegimizi şaşırdık çocuklarımızı kimseye emanet edemez olduk amca dayı teyze dede annanne babanne bu pislikler yüzünden herkes tehlike gibi geliyor. Yolda bir çocuk sevindirmek istiyorum korkuyorum. Minicik çocuk yüzüme bakiyor tebessüm etmeye korkar oldum. Ne hale geldik biz sokaklarda gecelere kadar oyun oynayan konu komşu bize ne verirse yiyen sofralarina eşlik eden nesildik. Şimdi uçan sinekten bile korkar olduk. Hadi kadinligimizi geçtim evladıma bir şey olmasın derdindeyim neyden koruyacam bu çocuğu hastalıklardan mi salginlardan mi pis hasta ruhlu şeytan insanlardan mi ? Ne hallere geldik çocuklar bizim yanimizda bile güvende olmazsa nerde güvende olacak okulda güven de değiller, anne babasının yanında güvende değiller, aileden bireylerin yanında güvende değiller, ÇOCUK parkında güvende değiller. Şu koca dünyaya ne kadınlar sığdı ne çocuklar sığdı !!