Kızlar şimdi pazartesi günü kan verdim BETA HCG 0.26 çıktı. Çarşamba verdiğimde ise 0.39 çıktı. Adetime 1 hafta var. Kasıklarım 2 haftadır ağrıyor sanki hamileymişim gibi göğüslerimde bugün aşırı ağrıyor. Sizce negatif midir yoksa pozitif mi? Yani bu değerin çok azda olsa yükselmesindeki durumu anlayamıyorum yardım edinnn 🙏🏻