O kadar bunaldım ki daha ilk haftadan yapmıyor yani yapmıyor ödev deyince çocuğun nevri dönüyor sırf onun için gittim sınıf annesi oldum 🤦🏻♀️ hani yalnızlık hissetmesin güvende hissetsin kendini diye ama yok kudurmaya gelince canavar gibi olan oğlum iş ödev yapmaya gelince yoruldum sıkıldım acıktım çişim var demekten çizgi çizmiyor bide bilmese dicem yani tamam zorlanıyor ama anaokulunda zaten yaptılar biliyor yani napıcam ben nası yaklaşım göstericem kafayı sıyırdım. Kızımıda hiç saymıyorum 19 aylık 2 yaş sendromunda 4 gündür 4 de yatıp 8 9 da kalkıyorum kalbim sıkışıyor arada 😳