MRabiaaaa kendiliğinden düşen iplikle dikiş yapmışlardı, 4 tane dikişim vardı. Kesinlikle birşey sürme dedi doktor. Nemli ve ıslak kalmamasını dikkat et ve fön tut demişti. Bu iplikler nem ve ıslaklıkta tutmaz açılır. Sende dikkat et doktor onermedikçe birşey sürme derim.