Gece sabaha karşı özellikle ıkınan uyanan bebeğim için doktor sab simpleks kullanmamızı önerdi iki gündür sabah akşam 10ar damla veriyorum şimdi gece boyu uyumuyor daha çok ıkınıyor kaka da yapmadı normalde yapardı muhakkak.Gazın arttığı bir döneme mi denk geldi damla mı yan etki yaptı anlamış değilim.Buna benzer bir durum yaşayan var mı?