Zaten kontenjan sayısı bir kere baştan vasat. Bazen bu kadar eziyete değer mi diye çok kafa patlatıyordum. 4 yıl KPSS sürecinin ardından Ags’ye çalışıp sınava girmeden bıraktım. O yükü kendime bindiremedim. Psikolojik olarak çöktüm çünkü ve içimdeki o eğitim aşkını bitirdiler. Yılda 200-300 arası kitap okuyan biriydim. Bir dönem geldi kitap yüzü görmek istemedim, gördüğüm an direk istifra etmeye koşuyordum. Bu süreçten sonra da hamilelik sürecim başladı. O stresi hamileliğime taşımak istemediğim için bıraktım ne yazık ki. Tekrar oturmam için sistem değişikliği gerek.