Aysenur342 Çocugum nazogastrit sonda (burnundan )ile besleniyor yutması var doktorlar ağızdan besleyin ng yi çıkarın dedilee ama kızım bir türlü ağzını açmıyor sımsıkı kapatıyor bi bilgisi olan başından geçen var mı acaba bana yardımcı olabilir mi