mommmmyys 5 yasında çocuğumun alt dişi oynuyordu altında diş olduğu için bize yada doktora çektirmedi sabah baktık dişi yok etraftada yok azcık kanamıs sanırım yatagında minicik kan var yutmus olsa bişey olurmu yutmuşmudur yani 🫢
mommmmyys coraplarheptek inşallah yuttuysa kolayca çıkar ya , bogazına falan takılmıs olamaz değil mi çok korkarım
coraplarheptek mommmmyys boğazına takılsaydı yoğum öksürük ve allah korusun nefes alamama şikayetleri olurdu korkmayın