Selam kızlar 1-2 sene öncesine kadar kekim çok güzel olurdu kabarırdı pişerdi sonra içi pişmemeye başladı ve hep sönüyor hamurlaşıyor herşeyi tam yapıyorum kalıpta olmuyor diye borcamda yapmaya başladım 3ten sonra oda sönmeye başladı delircem ya neden söner bi kek oğlumda çok seviyor pamuk gibi yesin istiyorum ama yok olmuyor 🥹 Malzemeleri oda sıcaklığı yapıyorum unu eliyorum daha ne yapmam gerekiyor?