Kızlar normalde cam balkon sevmiyorum ben önümü ferah açık severim ama kızımın odasında balkon var camı da Amerikan tipi büyük yani içeriye soğuk almasın diye mecburen yaptıracağım size sorum şu beyaz cam balkon kullananlar güneş aynı şekilde odaya giriyor mu yansıtma durumu var mı sabah güneşini çok güzel alıyor onu kaybetmek istemem fark oluyor mu? Camlar istendiği zaman tamamen açılabiliyor mu, balkon eski açık ferah haline getirilebiliyor mu? yazın mesela öyle kullanmak istiyorum hepsini kenara cekebiliyor musunuz ay bilemedim ya şöyle açıkça ferah ferah balkona çıkmayı çok severim ben o yüzüme çarpan havayı