Benim oğlumda 19 aylık olmak üzere 2 aydır birinci azı ve köpek dilleri geliyor 4 taraftan 6 tanesi çıktı çok şükür ama son 2 köpek dişi kaldı ve çok zorlanıyoruz 2 gündür yemeyi neredeyse tamamen bıraktı. Olmuyor yani hiç biley yemiyor su içmiyor ara ara bi kaç lokma yiyor kilo verdiğini bende gözlemledim fakat boyu da uzamış gibi ama. Dediğiniz gibi stres oluyoruz ister istemez aç kaldığı için. Ama çocuk bu bi ara iştahlanacak bir ara azalacak falan stres yapmayın aç hissetse yer eline sürekli salatalık elma armut dilimleyip verin hem biraz karnını tutar hem soğuk sert dişlerine iyi gelir. Siz sakin iyi olursanız bebeğiniz de öyle olacaktır. Sabahları dışarıya çıkarıyorum ben orda yemesi kolay oluyor falan