minikmisimben geçen lcw girdim gözlerim pörtledi bır sivit uzun kolluya 399 yazmıslar şaka gibi,üstünü alsan altınıda almam lazım oda aynı para bi takım binlıra olmus, marka takıntım yok evde ne olsa giyer diyorum ama dışarı cıktıgımızda iyi bişeyleri olsun die lcw kullanıyorum,cocuk kıyafetleri bizimkilerden daha pahalı ya