Merhaba arkadaşlar 2.5 yaşındaki kızımın artık kaş ortası yavaş yavaş belirginleşiyor. şöyle ki belki bu sizlere saçma gelecek ama ben ve kız kardeşim kaşlarımızın ortası olduğu için çocukluk dönemimizde travmatik anılarını hala hatırlıyoruz özellikle kardeşim. Bugün hala kendine söylenen martı lakabını hiç unutmuyor. bugün gülüp geçiyoruz ama o gün bizim için bunlar çok yaralayıcı olmuştu. İnsanı bence okuldan bile soğutuyor. Günümüz çocuklarda malum akran zorbalığı olabilecek en üst seviyede . zaten çocuğum ilkokula geldiğinde bunu güzel bir şekilde ona anlatıp bu işe müdahale etmeyi düşünüyorum kaşının ortasına alırım diye düşünüyorum çünkü onun dalga geçilecek bir konu olmasını asla istemiyorum ama belki aranızda başka bir yöntem doğal bir yöntem bilen vardır tüylerini dökülmesine sağlayan ya da incelenmesini sağlayan gibi. Bu şekilde bir şeyler deneyen varsa yardımcı olabilir mi söyleyebilir mi?