Merhaba arkadaşlar kızım 15 aylık gece 3-4 defa emmek için ağlayarak uyanıyor. İnstada takip ettiğim çocuk doltoruda bu yaş grubunda bebeklerinkesintisiz uyuması gerektiğini diğer türlü uykuyla ilgili sorunu olabileceğini paylaşmış bunu okuyunca tereddüte düştüm. Size de sorayım dedim bu yaş grubunda gece emmek için uyanan bebekleriniz var mı? Kimler aynı durumda?
(Bebeğimin gözlemlediğim bir sorunu yok)