Merhaba ben de bir ay önce Sezeryan oldum doğumdan 2 gün sonra 39 derece ateşle hastaneye gitti kanında enfeksiyon vardı ve yatış verdiler.Bize de minim 5 gün antibiyotik tedavisi yapıldı ama bebeğimi damaryolu bulamadılar son 2 gün çıkış yapmak zorunda kaldık.Sana tavsiyem yanında duracaksan damaryoluna çok dikkat et.Ve bol bol emzir ½ saatte bir benimki serum ve antibiyotik aldığı için sürekli uyku halindeydi ağrılı uyaranla bile uyandıramıyordık çok korkmuştum ama sütümü sağıp enjektörle veridim 2 saatte bir bu şekilde sabah biraz hareketlendi.Ve emzirmen lazım yoksa sarılıkları artıyor maalesef çok.Üzülme ben de çok ağladım ama geçiyor geçtiğine sen bile şaşıracaksın Allah şifa versin hepimize