Elif34nur Havalar artık soğumaya başladı oğlum 1.5 yasında hiç örtmez zaten kendini ama ben şu tog olayını anlamadım en kalın sıcak tutanı kaç tog
kimbumadam Elif34nur Evinizin sıcaklığı önemli 1,6 genel olarak iş görüyor 21,22 derecede içine uzun ince alt üst giydiriyorum. Daha sıcak olduğunda kısa 2-2,5 togu eviniz ısınmıyorsa tercih edebilirsiniz.
3kedili2bebekli Elif34nur en kalın en sıcak tutani eğer sobalı bir evde oturmuyorsaniz eviniz 16-18 derece arasında değilse çocuğu hasta eder, eviniz kaç derece oluyor kış aylarında ortalama benim uyuduklari oda 20-21 derece arasında tutuyorum 1 tog yeterli oluyor
organikirmik Elif34nur odanızın ısısına göredir toglar. Bende 2.5 vardı yorgan gibiydi standart bi ev için fazla kalın. Markasına göre 1.5-1.6 gibi tog alacağım bu kış
minikbeyd 2.5 tog kalın olanı ama şuan için hala uyku tulumları erken bence geceleri sabaha karşı serin oluyor evet ama alt üst uzun kollu takım giydirirseniz daha iyi olur. Ya da 0.5 tog var deneyebilirsiniz terleyebilir onunla da. Ben kocaelide yaşıyorum burada havalae daha soğumadı gece sabaha karşı serin oluyor dediğim gibi alt üst ince pijama giydiriyorum 1 ay sonra ortalama sanırım başlarım 1 tog giydirmeye kışın kar yağınca 20 derecelere düşünce de 2 tog giydiririm. Eğer eviniz 20 derece altına düşüyorsa 2.5 tog alın. Benim evim 20 nadir oluyor 21 çoğunlukla öyle ayarlıyorum 2 tog yeterli oluyor
Elif34nur minikbeyd yok şuan giydirmiycem bakıyorum alıp kalsın evde diye şuan bende uzun kollu pijama takımı giydiriyorum yeterli oluyo