haticezdmr Kızlar dişim şişti çekilmesi gerekiyor ama antibiyotik kullanmam gerekiyormuş böyle olup kullanan var mı hangi antibiyotikleri kullandıniz bebişlere bi zararı var mı kızım 8 aylık aktif emiyor
nnoktaa haticezdmr diş hekiminin yazdığı antibiyotiği kullanmıştım. Yalnızca hekimin tavsiye ettiğini kullanın.
defnekusum_ haticezdmr Gebelik, emzirme dönemlerinde kullanılan antibiyotikler var doktorun yazdıysa rahatlıkla kullanabilirsin
suheyla92 haticezdmr evet kullanabilirsiniz emzirirken kullanilan antibiyotikler var ornegin klamoks. Asil kullanmazsaniz sikinti
Nazlimu_ haticezdmr bugün sabah bi kalktım benimde dişim şişmiş apse yapmış. 3.5 aylık bebeğim var anne sütü alıyor sadece. Aguamentin kullanmaya başladım. Emzirirken en güvenilir olanı buymuş. Zaten doğumdan sonra doktorumda bunu vermişti kullanmıştım
ilgisaglam Bebeğim 20 günlüktü dişim apse yaptığında. Bende kullanmak istememiştim ama kadın doğumcum kullanmazsan enfeksiyon bebeğe geçebilir doktorun yazdığını kullanabilirsin problem olmaz demişti bende öyle kullanmıştım